wtorek, 17 czerwca 2014

Adoracja z modlitwą wstawienniczą i... :)

Już jutro, czyli 18 czerwca, tradycyjnie po Mszy św. o godz. 18:30 w kościele pw. Trójcy Świętej odbędzie się adoracja Najświętszego Sakramentu, która połączona będzie z modlitwą wstawienniczą. Wszystkich spragnionych przytulenia Jezusa, zapraszamy na ten wieczór.

A w najbliższy czwartek, w Uroczystość Bożego Ciała, zapraszamy na...
(kliknij na plakat :)))


Taki koncert odbędzie się już trzeci raz. "Jerozolima" też tam tradycyjnie będzie :) 
Serdecznie zapraszamy! Do zobaczenia! 

1 komentarz:

  1. 1. W Starym Zakonie wysyłałem proroków do ludu swego z gromami. Dziś wysyłam ciebie do całej ludzkości z Moim miłosierdziem. Nie chcę karać zbolałej ludzkości, ale pragnę ją uleczyć, przytulając ją do swego miłosiernego serca. Kar używam, kiedy Mnie sami zmuszają do tego; ręka Moja niechętnie bierze za miecz sprawiedliwości; przed dniem sprawiedliwości posyłam dzień miłosierdzia.

    2. Czekam tutaj na was, abyście razem z Matką, którą wam dałem i ze wszystkimi waszymi braćmi w Niebie składali wyrazy czci umiłowanej Trójcy, którą ja sam przynoszę temu, kto Mnie nie unika, a raczej Mnie szuka i bardzo łatwo może Mnie znaleźć, ukrytego i żywego, płaczącego i szczęśliwego, gdy widzę was blisko Mnie. Chcę posyłać wam liczne promienie światła i ognia, przytulić was do siebie i przekazywać wam dar mojej Świętości. To w tabernakulum i w świętej monstrancji czekam na was, aby uczynić was uczestnikami Chwały mojego Ojca, abyście otrzymali płomień Ducha Świętego, aby pełnym miłości głosem mówić wam o Niebie, które was oczekuje, o Miłości, która na was czeka, o Szczęśliwości, którą wam przyrzekam i którą wam daję.

    OdpowiedzUsuń