sobota, 29 listopada 2014

Jezu, Ty się tym zajmij

Chciałam Was zaprosić do przeczytania tekstu napisanego przez Joannę Bątkiewicz - Brożek, redaktor "Gościa niedzielnego". Artykuł (z numeru 48 tegorocznego "Gościa") opowiada o włoskim kapłanie i mistyku, słudze Bożym - ks. Dolindo Ruotolo, którego proces beatyfikacyjny jest w toku. Włoch ten spisał w 33 tomach swoje duchowe przeżycia mistyczne, wskazówki dla kapłanów oraz to, co dyktował mu Jezus.
A oto fragment wypowiedzianych przez Jezusa słów, które zapisał ks. Dolindo:

„Z jakiegoż to powodu wzburzony ulegasz zamętowi? Oddaj Mi swoje sprawy, a wszystko się ułoży i uspokoi. Zaprawdę powiadam wam, każdy akt prawdziwego oddania i zawierzenia mi przyniesie owoc i rozwiąże napięte sytuacje. Całkowicie zdać się na Mnie oznacza nie zadręczać się i nie wzburzać, nie popadać w desperację, nie napinać się nerwowo, prosząc Mnie, bym idąc waszym zamysłem, przemienił wzburzenie w modlitwę. Całkowicie zdać się na Mnie znaczy zamknąć ze spokojem oczy duszy, odwrócić niespokojną myśl i zamęt i zdać się tylko na Mnie, modląc się słowami: »Ty się tym zajmij«”.

Cały tekst artykułu znajdziecie klikając <<tutaj>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz