piątek, 24 maja 2013

Zaproszenie na...

Wspólnota Odnowy w Duchu Świętym "Jerozolima" 
serdecznie zaprasza wszystkich 
na film pt.:
„Tajemnica Eucharystii”. 

Źródło: www.swmateusz-dawidy.pl/

 Obejrzeć go będzie można 
 27 maja 2013 r., czyli w najbliższy poniedziałek
 o godzinie 19:15
w Auli Jana Pawła II (wejście od podwórza plebani parafii św. Trójcy). 
Wstęp wolny! 

*    *    *    *    *

Jednocześnie jeszcze raz zapraszamy na Koncert Ewangelizacyjny,
 który odbędzie się 30 maja b. r. na Placu Wejhera w Wejherowie. 
Więcej informacji znajdziecie tutaj. 

Dzień później, czyli 31 maja o godzinie 19:00 w kościele św. Trójcy (Kolegiacie)
 odbędzie się "Wieczór Chwały",
na który również serdecznie zapraszamy.

Przyjmij zaproszenie swego Pana, 
który woła: 

"Przyjdźcie do Mnie wszyscy, 
którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, 
a Ja was pokrzepię" 
                       Mt 11,28

4 komentarze:

  1. 1. Przyjmij zaproszenie swego Pana.

    2. Więźnia i Żebraka Miłości.

    3. Boga wszechmogącego co prosi o twoją miłość, tak wszechmogącego, że bez ciebie nie wszystko może.

    4. Możesz pojąć wszechmoc Boga, ale nigdy nie zrozumiesz Jego pokory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz! Odbieram go bardzo osobiście. Mam nieodparte wrażenie, że takich słów mi właśnie było trzeba na chwilę obecną. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie wiem czy się wyrażę jasno, ale Twój komentarz mógłby stanowić mój komentarz do Twojego komentarza.

      2. Mając bowiem na uwadze hermetyczne grono czytelników bloga, miałem wątpliwości, czy te moje komentarze moją sens, czy nie są l'art pour l'art, czyli w wolnym tłumaczeniu czy nie są uczeniem księdza pacierza.

      3. Dzięki :), jakby coś to można skasować moją odpowiedź.

      Usuń
  3. Twoje komentarze mają jak najbardziej sens. Nie wiemy tego, kiedy i kogo jakieś słowa poruszą, ale... "wszystko ma swój czas", jak mówił jeden z biblijnych autorów. Owszem, można mieć poczucie, że pisanie komentarzy to czasami "sztuka dla sztuki" (ja też tak miewam, kiedy myślę o swoim pisaniu na tym blogu), ale wiem, że nie piszesz "sobie a muzom" :) Dziękuję Ci za Twoje zatrzymanie się na tym blogu, za pozostawienie tu swoich refleksji! A ten Twój ostatni wpis, niech zostanie :)

    OdpowiedzUsuń