poniedziałek, 14 lipca 2014

Adoracja z modlitwą wstawienniczą

W najbliższą środę, czyli 16 lipca, 
zapraszamy Was
 na adorację Jezusa - Eucharystii 
połączoną z modlitwą wstawienniczą 
oraz indywidualnym błogosławieństwem Najświętszym Sakramentem

Początek - po Mszy św. o godz. 18:30 w kościele pw. Trójcy Świętej w Wejherowie. 

Przyjdź, 
oddaj swemu Panu cześć i chwałę, 
uwielbij Go, 
powierz Mu swe sprawy, 
szczególnie te, które przewyższają Twoje możliwości, 
są powodem Twojego cierpienia i rozgoryczenia... 
Zawierz Mu siebie. 
On nie pozwoli, byś odszedł sprzed Jego oblicza smutny!

1 komentarz:

  1. 1. Adoracja jest należna tylko Bogu, Stwórcy i Panu wszystkich rzeczy. Przez adorację On jest uznany, doceniony, uwielbiony, kochany, słuchany i czczony naszą służbą jako początek i koniec wszechświata, Alfa i Omega życia ludzkiego: Wszystko ludzkości...

    2. Jeżeli duch adoracji, troska o oddawanie Bogu należnej czci, gorliwość w świadczeniu uwielbienia, czci i chwały Odwiecznemu Stwórcy osłabły w świecie, to tylko dlatego, że świat nie uwielbia Mnie w Eucharystii.

    3. Wierzyć - to znaczy zawierzyć Bogu, powierzyć Mu nasz los. Wierzyć to znaczy nawiązać głęboką osobistą więź z naszym Stwórcą i Odkupicielem w mocy Ducha Świętego, i uczynić tę więź fundamentem całego życia.

    4. Wszystko Mi powierzaj, a nic nie czyń na swoją rękę, a będziesz zawsze w wielkiej swobodzie ducha, żadne okoliczności ani wypadki nie zdołają ci go zamącić. Niewiele zważaj na powiedzenia ludzkie, pozwól, niech cię każdy sądzi według swego upodobania. Nie tłumacz się, to ci nic nie zaszkodzi.

    5. Moja obecność może być dostrzeżona, gdy człowiek zachowuje czysty umysł, serce i duszę. Kto przychodzi do Mnie, otrzymuje dowody mojej eucharystycznej obecności, ponieważ pozostaję w tej cudownej obecności właśnie po to, aby przybliżyć się do was, aby was wysłuchać, aby pocieszyć tego, kto cierpi z powodu życia, które przemija.

    6. Obiecuję ci przed Moim Ojcem w niebie, że będę czynił cuda w twoim życiu. Dlaczego miałbym to robić? Ponieważ pragnę cię. Wszystko, o co cię proszę to to, byś całkowicie powierzył Mi siebie. Sam natomiast zajmę się resztą.

    7. Czcijcie bezustannie Najświętszy Sakrament ołtarza. Ja jestem zawsze obecna, kiedy wierzący oddają Mu cześć. Otrzymują wtedy łaski wyjątkowe.

    8. Powierzajcie się Jezusowi w Sakramencie i Maryi Wspomożycielce, a zobaczycie, co to są cuda.

    OdpowiedzUsuń