niedziela, 9 czerwca 2013

Tobie się powierzam

Autor: José María Ibarrarán y Ponce

Najświętsze Serce Jezusa,
jesteś moją jedyną ucieczką
i moją niezachwianą nadzieją.
Ty jesteś lekarstwem na moje choroby,
pocieszeniem w moich utrapieniach,
naprawieniem moich błędów,
dopełnieniem moich braków,
pewnością w moich wątpliwościach.
Tyś jest moim nieomylnym
i niewyczerpanym źródłem światła, siły,
stałości, pokoju i błogosławieństwa.
Ty mnie kochasz miłością nieskończoną.
Zmiłuj się nade mną i uczyń ze mnie,
we mnie i dla mnie, co zechcesz,
ponieważ powierzam się Tobie
w przekonaniu, że nigdy mnie nie opuścisz.
                                    św. Magdalena Zofia Barat


2 komentarze:

  1. 1. Super, dziękuję po dwakroć, tzn. za tekst i za grafikę.

    2. Jest rzeczą najzupełniej odpowiednią poświęcenie się temu Najświętszemu Sercu. Poświęcenie zaś takie nie jest niczym innym jak oddaniem się Jezusowi Chrystusowi, ponieważ wszelki objaw czci, hołdu i miłości względem Bożego Serca odnosi się w rzeczywistości do osoby samego Chrystusa.

    3. Osobliwą to będzie dla Niego radością, jeżeli temu Sercu cześć składać będą i że wizerunek Jego wszędzie wystawiony być musi, by nieczułe serca ludzkie poruszyć do głębi. Tym, którzy temu Sercu cześć oddają, pozwoli obficie uczestniczyć w największych łaskach a na dom, gdzie obraz tego Serca szczególną czcią otaczany będzie, przebogate spłyną błogosławieństwa, to nabożeństwo jest bowiem jedną z ostatnich prób Jego miłości, by ludzi do siebie pociągnąć.

    4. Chwała i uwielbienie, miłość i dziękczynienie niech będzie Tobie o Serce Jezusa w Najświętszym Sakramencie, na wszystkich ołtarzach całej ziemi, aż do końca świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tradycyjnie dziękuję za zatrzymanie się na tym blogu i pozostawienie po sobie śladu :)

    OdpowiedzUsuń